• Kaikki

  • Miesten

  • Naisten

  • Lapset

Vaatteet Gucci

Jotkut fanittavat Guccin malleja, joissa on niiden tunnusomainen kuvio, mutta on myös ihmisiä, jotka ehdottomasti vihaavat sitä. Vihaajajoukolla ei kuitenkaan ole merkitystä Guccin kaltaisen valtavan muoti-ikonin kohdalla. Merkki on synonyymi luksukselle, ja sitä pidetään yhtenä arvokkaimmista ja halutuimmista muotimerkeistä maailmanlaajuisesti. Sen tuotteita pidetään usein statussymboleina ja sijoituksina ajattomaan tyyliin. Premium-brändit ovat haluttuja ja yleisiä yhteistyökumppaneita. Adidas on yksi Guccin pitkäaikaisista yhteistyökumppaneista, ja he jatkavat yhteistyötä myös sen jälkeen, kun he julkaisivat paljon kritiikkiä saaneen Baclava-puseron. Monia heidän vaatteitaan pidetään itse asiassa rasistisina, mutta merkit väittävät tukevansa kaikkia tasapuolisesti. Adidaksen lisäksi Gucci on tehnyt yhteistyötä kiistanalaisen Balenciaga, CDG:n tai XBOX-yhtiön kanssa. Guccin ikoniset mallit ovat hyvin suosittuja väärennösten markkinoilla. Guccin t-paidan ostaminen 40 dollarilla on kauppa, jota kaikki eivät voi kieltää. Alkuperäinen vaatemallisto sisältää kaiken takista takkien kautta aina suosittuihin asusteisiin asti. Kallein Guccin Stuart Hughes -vyö myytiin 250 000 dollarilla, ja se on kallein koskaan myyty Guccin esine.

Gucci

Gucci on yksi maailman arvostetuimmista ja vaikutusvaltaisimmista ylellisyysmuotibrändeistä, joka on tunnettu omaleimaisesta muotoilustaan, laadukkaasta käsityötaidostaan ja rikkaasta italialaisesta perinnöstään. Guccio Gucci perusti sen vuonna 1921 Firenzessä, Italiassa. Se aloitti pienenä nahkatavaroita ja matkalaukkuja valmistavana yrityksenä. Sen tunnistaa heti kaksois-G-logosta (GG), joka edustaa perustajan Guccio Guccin nimikirjaimia. Tästä logosta ja muista tunnusmerkeistä, kuten vihreästä ja punaisesta verkkoraidasta, on tullut tuotemerkin synonyymi. Heidän tarjontaansa kuuluu tuotteita kuten handbags, footwear, tuoksuja tai heidän ikoninen Gucci belts. Et ehkä ole tiennyt, että Gucci on osallistunut erilaisiin hyväntekeväisyystoimiin, kuten UNICEFin tukemiseen, Chime for Change -kampanjaan ja aloitteisiin, joilla pyritään edistämään sukupuolten tasa-arvoa ja lasten oikeuksia. Kumppanuuksien osalta Gucci on tehnyt yhteistyötä kiistanalaisen Balenciagan, CDG:n tai XBOX-yhtiön kanssa. Ottaa Gucci XBOX, joka on joustava ei kenelläkään ole varaa ja koska on ollut vain 100 konsolit suunniteltu Guccin 20-vuotissyntymäpäivänä, se on suuri pitkän aikavälin investointi. Jos olet kiinnostunut Guccin tarinasta, olisi hyvä idea katsoa "House of Gucci" -elokuva, joka kuvastaa todellista draamaa muotitalon takana.