• Kaikki

  • Miesten

  • Naisten

  • Lapset

Tennarit ja kengät Reebok Reebok x Maison Margiela - Farfetch

Maison Margielan ja Reebokin yhteistyössä yhdistyvät korkeat muotistandardit, laadukkaat materiaalit ja rohkeat valinnat ajattoman klassisiin siluetteihin, urheiluvaatteiden perintöön ja helposti sovitettaviin väriyhdistelmiin. Nämä kaksi tuotemerkkiä tekevät yhteistyötä legendaaristen lenkkarimallien, kuten Club C:n, Instapump Furyn, Question midin, Zig kinetican tai Classic Leatherin parissa. He loivat jopa yhden viime vuosien puhutuimmista lenkkareista, Classic Leather Tabi -mallin, joka erottuu varpaistaan, varmasti tiedät, mistä puhumme. Heillä on jopa erityinen sukka myös sen kanssa!

Reebok

Reebok perustettiin vuonna 1958 Englannissa, ja sen nimi tulee afrikaansinkielisestä sanasta "rhebok", joka on antilooppilaji. Tämä ainutlaatuinen nimi kuvastaa tuotemerkin keskittymistä nopeuteen ja ketteryyteen. 1980-luvulla Reebok hyödynsi kuntoiluvillityksen nousemalla johtavaksi aerobic-jalkineiden valmistajaksi. Heidän Freestyle-mallistaan, joka oli usein väriltään elävä, tuli ikoninen fitness-tunnilla ympäri maailmaa. Vuonna 2005 adidas-konserni osti Reebokin, minkä ansiosta Reebok sai käyttöönsä Adidaksen resurssit ja säilytti samalla oman brändi-identiteettinsä. Brändi ei kuitenkaan aina ollut kirkkaimmillaan. Joitakin vuosikymmeniä perustamisensa jälkeen yritys joutui taloudellisiin vaikeuksiin. No, markkinat eivät ole helpot, ja kilpaileminen Nike tai adidas kaltaisten tuotemerkkien kanssa on kuin juoksisi elinikäistä maratonia. Jos laskisimme kaikki urheilubrändit, jotka tekivät muodin ja urheilun yhdistelmästä totta, olisimme tässä ikuisesti. Pysyäkseen merkityksellisenä Reebok on vuosien varrella uudistanut tuotemerkkejään useaan otteeseen. Näillä toimilla pyrittiin saamaan yhteys nuorempiin kuluttajiin ja säilyttämään samalla sen ydinidentiteetti.