Takaisin kouluun - tennarit ja kengät Nike SB Dunk Low

0 tuotetta

Dunk Low

Katkeransuloinen tarina tappiosta ja voitosta. Epäonnistuneiden yritysten jälkeen 90-luvulla, kun Nike yritti tunkeutua uusille markkinoille, Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder ja Danny Supa, ammattilaisluisteluryhmä, tulivat pelastamaan Niken nimen uuden vuosituhannen alussa. He kokosivat lenkkarit, jotka voittavat sekä skeittiyhteisön että suuren yleisön sneakerheadien keskuudessa. Malli perustuu suunnittelija Peter Mooren klassisiin b-pallo Dunkeihin. Uutena tekniikkana tässä käytetään Zoom Airia kengän kantapäässä sekä suurta pehmustettua kieltä, joka lisää mukavuutta. Vihdoinkin Nike tarjoaa puettavia ja mukavia lenkkareita skeittaajille. Vuosituhannen vaihteen päätös oli lanseerata malli rajoitetuissa erissä vain yksinoikeusliikkeissä. Tämä strateginen siirto sai aikaan uskomattoman hypen, joka johti loputtomiin jonoihin, jotka poikkeuksellisesti yltyivät mellakaksi.

Nike SB

Nike SB:n idea sai alkunsa kahdesta keskeisestä tapahtumasta 1990-luvun lopulla - skeittauksen suosion noususta ja Nike Dunkin, koripallokengän, julkaisusta, jonka skeittaajat alkoivat omaksua sen muotoilun ja kestävyyden vuoksi. Nike SB lanseerattiin virallisesti maaliskuussa 2002 neljällä alkuperäisellä Dunk Low Pro -värimallilla. Tämä merkitsi Niken tuloa skeittimarkkinoille. Nike SB on tehnyt yhteistyötä lukuisten ammattilaisrullalautailijoiden, kuten Paul Rodriguezin, Stefan Janoski ja Eric Kostonin, kanssa luodakseen heidän yksilöllisiin rullalautailutyyleihinsä räätälöityjä kenkämalleja. Vuonna 2023 tuotemerkki lanseerasi toisen yhteistyössä tehdyn Dunk-siluetin Yuto Horigome - skeittauksen ensimmäisten olympialaisten voittajan - kanssa. Sen omistautuminen rullalautailulle sai Nike SB:n lanseeraamaan oman sovelluksen nimeltä "Nike SB" rullalautailuyhteisön palvelemiseksi. Sovellus tarjoaa skeittaukseen liittyvää sisältöä, uutisia ja tuotejulkistuksia. Brändi on tunnettu luovista ja ainutlaatuisista lenkkareiden julkaisuteemoista. Joissakin teemoissa on ollut mukana pikaruokaketjuja, kuten McDonald's ja Starbucks, sekä yhteistyötä skeittikauppojen ja taiteilijoiden kanssa.

FLEXDOG antaa sinulle enemmän.
Luo profiili.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear