Zoom Blazer
Legendaarinen skeittari-malli, jossa on yksi mukavimmista Nike-teknologioista tähän päivään asti. Nike Blazer ei kaipaa esittelyä, sillä sitä rakastavat skeittaajat, muusikot, surffaajat ja fashionistat ympäri maailmaa. Siluetti pääsi jokaisen sydämeen yksinkertaisuudellaan ja kestävyydellään. Tämä malli on yksi niistä harvoista malleista, jotka näyttävät paremmilta kuin tuoreena laatikosta. Mene siis tekemään vahinkoa näille, ne kestävät, ei huolta. Hintakin on ystävällinen, joten voit käyttää enemmän rahaa kannen uusiin pyöriin. Jotkut pitävät enemmän korkeasta, jotkut taas matalasta versiosta, molemmat toimivat täydellisesti, joten valitse mieleisesi tai hanki molemmat, matalat kuumille kesille ja korkeat tuulisille syksyille. Ja jos tämä ei riitä sinulle, pohjiin on laitettu jopa Nike Zoom -teknologiaa, joka tekee klassisesta SB Blazerista entistäkin mukavamman. Ne ovat niin mukavat, että sinun on asetettava herätyskello ennen nukkumaanmenoa, koska on olemassa todellinen vaara, että nukahdat niihin.
Nike SB
Nike SB:n idea sai alkunsa kahdesta keskeisestä tapahtumasta 1990-luvun lopulla - skeittauksen suosion noususta ja Nike Dunkin, koripallokengän, julkaisusta, jonka skeittaajat alkoivat omaksua sen muotoilun ja kestävyyden vuoksi. Nike SB lanseerattiin virallisesti maaliskuussa 2002 neljällä alkuperäisellä Dunk Low Pro -värimallilla. Tämä merkitsi Niken tuloa skeittimarkkinoille. Nike SB on tehnyt yhteistyötä lukuisten ammattilaisrullalautailijoiden, kuten Paul Rodriguezin, Stefan Janoski ja Eric Kostonin, kanssa luodakseen heidän yksilöllisiin rullalautailutyyleihinsä räätälöityjä kenkämalleja. Vuonna 2023 tuotemerkki lanseerasi toisen yhteistyössä tehdyn Dunk-siluetin Yuto Horigome - skeittauksen ensimmäisten olympialaisten voittajan - kanssa. Sen omistautuminen rullalautailulle sai Nike SB:n lanseeraamaan oman sovelluksen nimeltä "Nike SB" rullalautailuyhteisön palvelemiseksi. Sovellus tarjoaa skeittaukseen liittyvää sisältöä, uutisia ja tuotejulkistuksia. Brändi on tunnettu luovista ja ainutlaatuisista lenkkareiden julkaisuteemoista. Joissakin teemoissa on ollut mukana pikaruokaketjuja, kuten McDonald's ja Starbucks, sekä yhteistyötä skeittikauppojen ja taiteilijoiden kanssa.