Nike

Osallisuus, kestävä kehitys ja väsymätön innovointi ovat käsitteitä, jotka ovat osa tuotemerkin DNA:ta. Tietenkin yhdessä upean muotoilun kanssa. Nike on maailmanlaajuinen jättiläinen, joka on onnistunut nappaamaan itselleen lähes 30 prosenttia urheiluvälineiden kokonaismarkkinoista.

Se on yksi suurimmista ja vakaimmista yrityksistä, jota koko maailma ihailee. No, ainakin 150 miljoonaa fania heidän Instagramissaan. Phil Knight ja Bill Bowerman aloittivat 60-luvulla, silloin vielä nimellä Blue Ribbon Shoes, jota he pitivät vuoteen 1971 asti. Kahdeksan vuotta myöhemmin he keksivät Air-teknologian, joka puolestaan osoittautui yhdeksi tärkeimmistä virstanpylväistä. Viisi vuotta myöhemmin he tekivät sopimuksen Michael Jordanin kanssa luodakseen suosituimmat siluetit ja tavallaan jälleenmyyntimarkkinat. Vuonna 2004 he ostivat Converse-brändin. Ja vuodesta 2015 lähtien he ovat pukeneet koko NBA:n.

Nike ei ole koskaan lakannut uskomasta urheiluun ja sen voimaan saada kenestä tahansa paras irti. Siksi he loivat maailmanlaajuisen Play-yhteisön, joka auttaa nuoria tyttöjä oppimaan liikunnan ja joukkueurheilun voimaa paikallisten urheilujärjestöjen kautta. He ovat hyvin tietoisia muotiteollisuuden vaikutuksesta planeettaan: "Suojellaksemme planeettaa emme odota ratkaisua, vaan luomme sen. Suojellaksemme urheilun tulevaisuutta työmme planeetalla keskittyy hiileen, jätteisiin, veteen ja kemiaan."

Just Do It!

Footshop
FLEXDOG antaa sinulle enemmän.
Luo profiili.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear